dearsuperduperstar.blogspot.com sherlyanna-angiela.blogspot.com kauilhamkusakinah.blogspot.com najahmustapa.blogspot.com dakwahmahabbah.blogspot.com aderakukeysah.blogspot.com wawarosli.blogspot.com miszfarahanis.blogspot.com nazirahnyerr.blogspot.com superdreamland.blogspot.com

Nuffnang

Tuesday 25 September 2012

Karaoke time

Rasanya dah lama aku tak karaoke, last karaoke pun masa belajar dulu. Time tu suka karaoke dengan roomate or classmate. Rindu saat-saat tu bila stress je karaoke hahaha.Macam lah suara sedap sangat kan! tapi tu lah salah satu cara nak release stress, jerit kuat-kuat sampai terkeluar anak tekak tu hahah dah lepas tekanan.

Dah alang-alang aku kat umah kakak aku ni, aku pun ajak kawan aku keluar. Dah lama tak keluar sama-sama, nii kawan aku masa form 2 tau now still contact. Hajat nak pergi One utama entah macam mane kawan aku ni tersesat sampai ke Klang. Last-last kita orang karaoke kat Green box Jusco Klang.Memang syok dapat bilik besar, macam-macam ragam kita orang dalam tu.


ni kawan aku hahah


cakkkk...


posing abih haha


gile mic :)


kami jeee.


peace!!


bilik karaoke


sambil karaoke kita makannnn


tengah karaoke pun sempat lagi bergambar


dah sama besar tv dengan orang


 ni pun sama gila mic haha

*Apa-apa pun memang best lah*