dearsuperduperstar.blogspot.com sherlyanna-angiela.blogspot.com kauilhamkusakinah.blogspot.com najahmustapa.blogspot.com dakwahmahabbah.blogspot.com aderakukeysah.blogspot.com wawarosli.blogspot.com miszfarahanis.blogspot.com nazirahnyerr.blogspot.com superdreamland.blogspot.com

Nuffnang

Sunday 16 September 2012

Family Day Belah my Dad



Hari ni aku nak cerita sikit tentang family day belah ayah aku pada 16/9/2012,Alhamdulilah semuanya berjalan dengan lancar!! yang bestnya family day ni buat kat rumah aku je. Ni adalah kali ke 2 family day belah ayah aku diadakan (kalau tak silap) family day ni bukan saja disertai adik beradik ayah aku malah seluruh keturunan Mat Amin dan Dayang (moyang kita tau) kira ni memang big family lah!

ni family aku kenal kan diri.. time ni ayah aku tengah panggil aku hahaha

Acara bermula dengan sesi memperkenalkan diri serta ahli keluarga masing-masing. Masa ni lah kita nak saling kenal mengenal (tak gitu) kot-kot masa tu ada yang berkenan di hati hahaha(untunglah). Tapi ada juga family yang tak dapat hadir di sebabkan hal-hal yang tidak dapat di elakkan.

 wahh budak ni buat aksi terjun hahaha..

Lepas tu, bermula lah acara sukaneka antaranya bowling padang dewasa,bowling padang kanak-kanak,rebut gula-gula,memancing dan lain-lain lagi. But bagi budak-budak ni pulak dorang awal-awal lagi dah serbu kolam haa, air tak penuh lagi dah terjun dah huhuhu.


 ni nak sambut buah kelapa ke!!

Selepas acara sukaneka ni selesai,acara penyampaian hadiah dan cabutan bertuah dijalankan(acara orang tunggu-tunggu). Acara ni tamat lebih kurang dalam pukul 5 petang (Selesai fuhhhhhh). Apa-apa pun seronok sebab dia orang semua awesome!!


 aku tuan rumah haha sempoi!!

antara tetamu yang hadir

mari-mari sape nak cek darah tinggi!!

acara memancing ikan..

hadiah..

7 comments:

Dayah Danisha said...

Wahh ! best nyer..

Cikgu Vina said...

Assalamualaikum..dah follow awk..hehe

Cikgu Vina said...

Assalamualaikum..dah follow awk..hehe

Cik Ayu said...

wahh . bestt tuh :D

Amie said...

salam kenal... follower 43

AY said...

Salam perkenalan..
afiq follow here.. jom terjah blog afiq juga

Unknown said...

wow! best!
besar rumah ain :)