dearsuperduperstar.blogspot.com sherlyanna-angiela.blogspot.com kauilhamkusakinah.blogspot.com najahmustapa.blogspot.com dakwahmahabbah.blogspot.com aderakukeysah.blogspot.com wawarosli.blogspot.com miszfarahanis.blogspot.com nazirahnyerr.blogspot.com superdreamland.blogspot.com

Nuffnang

Monday, 10 December 2012

Don't Cry

Assalamualaikum..

Saja nak share satu quotes ni tak tahu lah kenapa aku suka quotes ni.



Siapa yang sedih boleh buat ni.Memang hilang sedih korang tu.




so sape yang sedih tu apa lagi g lah shopping hehehe..mesti tak sedih jap...
lepas tu balik dari shopping tengok-tengok duit dah tak de..bertambah sedih pulok hehehe.


Tapi shopping memang salah satu cara hilangkan sedih itu bagi akulah tak tau lah orang lain.Mybe lain orang lain caranyakan.


Apa-apa jangan sedih okey :P

1 comment: