dearsuperduperstar.blogspot.com sherlyanna-angiela.blogspot.com kauilhamkusakinah.blogspot.com najahmustapa.blogspot.com dakwahmahabbah.blogspot.com aderakukeysah.blogspot.com wawarosli.blogspot.com miszfarahanis.blogspot.com nazirahnyerr.blogspot.com superdreamland.blogspot.com

Nuffnang

Friday 21 September 2012

Serigala vs Puntianak.

Hello semua, hari ni aku nak share cite drama yang kita orang dok syok tengok kat tv.Ni kira cite favorite aku dengan mak aku hahaha cerita IMORTAL. Korang penah tengok cerita ni?
Cerita imortal ni cerita dari philippine (supernatural-fantasy horror) berkisahkan puak pontianak lawan puak serigala.Best cerita ni sebab jalan cerita yang unik dan pasti tak membosankan, bagi yang suka cerita supernatural dan fantasy lah kan hahaha.Hero dalam cerita ni John Lloyd cruz dan heroinnya Angel locsin.



 Serigala Vs Puntianak

Hero dan Heroinnya.

*Cerita ni tak Abis lagi kat Astro Bella.Nak tau kesudahannya mari lah tengok ramai-ramai.huhuhu

2 comments:

Unknown said...

Nak try lah tgk :D

~AiMi SyAhiRAh~ said...

Menarik ni tapi saya takde Astro. huhu. Done bw kamu.. Mari ke entri saya pula..http://www.aimisyahirah.com/2012/09/rugi-tak-view-entri-tentang-gadis.html ^_^