dearsuperduperstar.blogspot.com sherlyanna-angiela.blogspot.com kauilhamkusakinah.blogspot.com najahmustapa.blogspot.com dakwahmahabbah.blogspot.com aderakukeysah.blogspot.com wawarosli.blogspot.com miszfarahanis.blogspot.com nazirahnyerr.blogspot.com superdreamland.blogspot.com

Nuffnang

Sunday, 23 September 2012

Roller Coaster

Hai semua.. hari ni aku nak cite pasal roller coaster yang aku pernah naik.Ramai yang suka main roller coaster kan? tapi kalau macam aku hahah tak suka.Aku ni takut main roller coaster, tapi bila orang paksa nak tak nak aku main je lah.

The best Roller Coaster
Transformers Roller Coaster
Syok gile main roller coaster yang ni sebab dia 3D.

Roller Coaster Paling aku tak suka
Revenge of the Mummy dark roller coaster
Memang taubat tak naik lagi! dengan suasana dalam gelapnya, yang penting high speed roller coaster.Fuuuhhh sepenuh hati menjerit!!.Bila tengok gambar hahahah buruk gile muka sorang-sorang.


5 comments:

Shereen Yahya said...

dekat mana tu ?

Lyana Myra said...

jemput singgah ke Yana Collections

http://sakuraitubunga.blogspot.com/

=)

MéuzAngelo™ XXIII said...

seumur hidup tak pernah naik.. gayat.. haha

MERAN QAMAR said...

cam best jeeeee kat ne

Syaifuddin Alias said...

hehe..best kot ..