dearsuperduperstar.blogspot.com sherlyanna-angiela.blogspot.com kauilhamkusakinah.blogspot.com najahmustapa.blogspot.com dakwahmahabbah.blogspot.com aderakukeysah.blogspot.com wawarosli.blogspot.com miszfarahanis.blogspot.com nazirahnyerr.blogspot.com superdreamland.blogspot.com

Nuffnang

Thursday, 27 December 2012

Anak Kucing Yang Malang

Assalamualaikum..


Apa khabar semua?hope semua sihat.Maaf semua lama tak online sebab sekarang ni aku bz sikit.Aku ni asyik merantau je dari shah alam - sepang - jengka - gombak - jengka - shah alam.Kemungkinan 29/12 - 5/1 pun aku tak dapat nak online.Mintak maaf banyak-banyak lah yee..

Hari ni tiba-tiba jumpa seekor anak kucing ni,tak tahu lah datang dari mana mybe orang buang kot.Kesian tengok anak kucing tu dengan basahnya + kotor pulak tu.So aku pun ambik letak dalam sangkar sebab aku nak keluar sekejap.Alang-alang aku keluar tu, belikan makanan kucing untuk dia sebab dia kecik lagikan so beli makanan khas untuk anak kucing.Tengok anak kucing tu lapar bukan main lagi, happy bila tengok dia makan.Anak kucing tu tak de nama lagi,emmm ada cadangan tak nak bagi nama apa?esok nak mandikan dia bagi dia comei gituu...






18 comments:

Nur hanim said...

Comel nya kucing tu :D Kesiannya dia..

Khalid Kyle said...

klu jaga betul2 tu dah besar mesti awa. byk pahala awak dpt selamatkn kucing ni :)

hnahdy said...

comel. bela lah. nanti besar mesti lagi comel

Nurul Ain said...

mmg bela pun hahahaha

Mia Liana said...

cute.. dah besar nanti cantik..

Nur Izzati Ros Awari said...

Kesian die ! Hope akak jage die dgn baik ^_^

putry said...

kesiannya ! jage dy baik2 tau . kalau taknak , bole hantar kat saye :p hihi

putry said...

kesiannya ! jage dy baik2 tau . kalau taknak , bole hantar kat saye :p hihi

NIA SI DRUMSTICK said...

panggil dia momo..ehehe..

dyanzakhi said...

9t dh mandi kucing 2..comfirm kiut miut..hehe

siti zulaikha said...

nice kitten.. :) singgah blog awk done follow.. :) jmput dtg ke blog sye.. sudi2la follow back yerw.. ^_^

Ainnabilahhafizul said...

Alalah kesian kucing tu. Nasib dia jumpa awak, Ain. :D

✿A I N A A✿ said...

byk pahala sis dapat.. kesian tengok dia, nasib baik jumpa sis... nanti tak sabau nk tengok dia besar dan montel.. cantik kucing tu

shaiful zaidi said...

kesian Kat kucing tu...

shaiful zaidi said...

kesian Kat kucing tu ..

MéuzAngelo™ XXIII said...

hantar jumpe vet cpt2. makanan pun awl2 ni beli je yg mahal sikit, yg khas utk kitten tu. dh bsr sikit nnt baru la beli makanan kucing yg murah sikit. i ade kucing gak, sbb sakit, mata sebelah berbisul. dh buta sebelah kucing i :(

Diya Sesame said...

hai.jom join :)
http://diyasesame.blogspot.com/2012/12/segmen-free-gifs-from-diya-sesame.html

Arina☺ said...

ala! cute nya that kittens :)
tapi kesian kat dia :( hmm