dearsuperduperstar.blogspot.com sherlyanna-angiela.blogspot.com kauilhamkusakinah.blogspot.com najahmustapa.blogspot.com dakwahmahabbah.blogspot.com aderakukeysah.blogspot.com wawarosli.blogspot.com miszfarahanis.blogspot.com nazirahnyerr.blogspot.com superdreamland.blogspot.com

Nuffnang

Thursday 13 December 2012

Produk Untuk Tambah Berat Badan

Assalamualaikum..


Siapa kat sini kurus kering and nak tambahkan berat badan? huhuhuhu aku...aku.. korang jangan terkejutlah kalau ada dikalangan korang ni yang nak tambah berat badan .Banyak punca kenapa seseorang itu kurus antaranya sebab keturunan.

Terdapat pelbagai produk untuk tambah berat badan ni tapi tak tahulah yang mana betul-betul berkesan.Disebabkan hari ni tersangatlah rajin so aku senaraikan antara produk yang aku jumpa.Mesti diantara produk-produk ni korang pernah cubakan.


1)Weight Gain
nak gemuk,selera makan,ubat gemuk





2)Gain Eight



3)Alfafa tonic



4)Gain 5



5)KAPSUMA(gingeng kianpi pil)




6)Pil Ginseng (ban kah chai ginseng plus zeng fei capsule)



7)Herbalife







So tu diantaranya yang aku jumpalah mybe ada banyak lagi.Yang mana korang rasa berkesan?emm aku nak cuba herbalife hahahaha tapi tak mampu lagi lah beli sebab harga dia pun cantik juga.

Bagi yang nak tambah berat badan tu apa lagi mari kita cuba

*Kalau berkesan bagi tau yerk*



4 comments:

MisEyz BLurz said...

wahh..senangla kalau mcmnie...senang nak carik nanti..hihi..tkasih^_^

✿INA AINAA✿ said...

ena rasa, herbalife terbaik... hehehe.. ena tak mahu try, nanti selera bertambah, dah gemuk susah nk kurus balik.. lgpun, ena ni ada baka gemuk.. so xpelah kurus sekarang.. huhuhu

Syuhada Nasya said...

cr jugak produk yg boleh naik kan berat badan .. sbb kita kurus giler.. hmm tp berkesan ke?

Anonymous said...

Herbalife yg terbaik.. jika kita ikut jadual pemakanan yg di saran kan...

dan tiada kesan sampingan untuk mendapatkan berat badan yg ideal... :) ape2 ingin bertanya boleh call/SMS saya 0133944351 -megat