dearsuperduperstar.blogspot.com sherlyanna-angiela.blogspot.com kauilhamkusakinah.blogspot.com najahmustapa.blogspot.com dakwahmahabbah.blogspot.com aderakukeysah.blogspot.com wawarosli.blogspot.com miszfarahanis.blogspot.com nazirahnyerr.blogspot.com superdreamland.blogspot.com

Nuffnang

Sunday 9 December 2012

Selamat Kembali Ke Dunia Realiti

Assalammualaikum..




Rasanya dah lama aku tak online ni hehehehe.Mintak maaflah pada kawan-kawan semenjak dua menjak ni aku agak bz + stress sikit.Apa pun terima kasih sebab sudi singgah blog aku ni hehehe.Banyak juga story yang aku nak share dengan kawan-kawan.Insyallah aku akan share tak lama lagi.

Aku baru je balik bercuti haishh jadi orang pulau pulak.Memang best walaupun sekarang ni bukan masa yang sesuai untuk bercuti kat pulau.Hilang sekejap masalah-masalah yang ada kat dalam kepala. Alahaiiiiii..... kalau boleh tak nak balik tau!! nak jadi orang pulau hehehehe.Now bila dah balik ni harap-harap bertambahlah semangatnya nak menulis ni .Hidup mesti di teruskan tak gitu "yang baik dijadikan teladan yang buruk di jadikan pengajaran".



Okey semua semoga korang pun dalam keadaan happy sokmo and sudi-sudilah singgah blog aku ni.

*menang giveaway tapi tak sempat nak tuntut hadiah..hehehe tak pe lah tak de rezeki*

1 comment:

Nory Zoulkefle said...

waahhh syoknya bercuti..