dearsuperduperstar.blogspot.com sherlyanna-angiela.blogspot.com kauilhamkusakinah.blogspot.com najahmustapa.blogspot.com dakwahmahabbah.blogspot.com aderakukeysah.blogspot.com wawarosli.blogspot.com miszfarahanis.blogspot.com nazirahnyerr.blogspot.com superdreamland.blogspot.com

Nuffnang

Friday, 14 December 2012

Wonder Baby Dance

Assalamualaikum...




Hari ni banyak masa free bukak you tube tengok budak kecik menari alahaaaiii comelnye.Tak puas tengok dia menari, korang pernah tengok tak? pandai betul dia menari kalah orang dewasa menari ha.Siapa tak pernah tengok jom layan video ni..

Wonder Baby

 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Suka tengok tangan dia buat macam ni..hahahha

5 comments:

Cikgu Ma said...

comel jugak...hehe

✿A I N A A✿ said...

perghhhh!! ena pun tak boleh menari macam budak tu.. dah la tembam... comel!

MéuzAngelo™ XXIII said...

hahaha u ni dah kenapaaa

Cik Fie said...

comel ;)

www.cikfie.com

Nurul Ain said...

huhuhuhuhu...