dearsuperduperstar.blogspot.com sherlyanna-angiela.blogspot.com kauilhamkusakinah.blogspot.com najahmustapa.blogspot.com dakwahmahabbah.blogspot.com aderakukeysah.blogspot.com wawarosli.blogspot.com miszfarahanis.blogspot.com nazirahnyerr.blogspot.com superdreamland.blogspot.com

Nuffnang

Wednesday, 2 January 2013

Broken Angel

Assalamualaikum..




 



Korang pernah tak dengar lagu ni? aku mula-mula dengar macam pelik juga, lepas dah dengar selalu rasa best pulak lagu ni...lagu ni sesuai untuk orang putus cinta kot.hahahha

Apa-apa pun jom layan lagu ni

7 comments:

Hana Nordin said...

pernah dan suka ngat kat lagu ni :))

Nurul Ain said...

hehehhe sama lah kita

Yie Weezer said...

putus cinta ke? :)ehehe

Nurul Ain said...

hahahah..amboiii

✿A I N A A✿ said...

hehehe kalau best ena layan je... putus ke x putus ke... ahakx.. sedang mndengar...

Yasmin Aris said...

sedap la layan lagu ni . hihi

Taty Hasbi said...

lagu ni mmg best!!!siap jdik ringtone lg tau..hahaha..pes time dgr aritu msa member opis bkak utiub kat tab kite,dia bukak lagu ni..Dgr2 je cam best.Trus mntak ngan kwn len lagu ni...Aritu plak msa kt labuan,xbole nak tdo trus bkak utiub lagu ni..best!!!layan jgk la..