dearsuperduperstar.blogspot.com sherlyanna-angiela.blogspot.com kauilhamkusakinah.blogspot.com najahmustapa.blogspot.com dakwahmahabbah.blogspot.com aderakukeysah.blogspot.com wawarosli.blogspot.com miszfarahanis.blogspot.com nazirahnyerr.blogspot.com superdreamland.blogspot.com

Nuffnang

Sunday, 3 February 2013

Eh Sejak Bila Aku Jadi Laki Ni??

Assalamualaikum..


Ehh... Ehhh.. Bila pula aku jadi lelaki ni???




Male???








Sape curi gambar aku ni??



MOHON TOLONG DELETE YE


Nak mintak kawan-kawan tolong report kat SINI

13 comments:

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

peminat awak la tu ain

Sherlyanna Angiela said...

eh.. pandai2 saja curi gambar kak Nurul Ain... ok kak Nurul Ain.. ^^

Nurul Ain said...

ish kalau peminat pun jgn curi gambar kita.huhuuh

Nurul Ain said...

thanks dear

Cik Zara said...

bahaya ni.. privatekn je gambar2 kat fb..huhu..

vendettatraveller said...

okayy done report :D

✿A I N A A✿ said...

itulah yg ena takut tau... sakit jiwa kalau ada org suka ambil gambar kita, buat fake akaun... ishh.. nanti ena tolong reportkan dia ye

adi saputa doankzz said...

sebenar nya saya sangat pengend beli tt ..
tapi sayang di kantong tinggal seribu.. wkwkwkwk
#SAlam blogwalking gokil

effortlab said...

Peminat kot yang buat macamni. So hati2 la lepas ni

*salam ziarah

Eina Sakinah said...

macam2 orang skrg ni.. suka copy pic org n buat fake.. dah report dah :)

potia casadelarossa said...

mungkin peminat la tu... dia suka kecantikkan awk kot

eymasu said...

macam ada perasan gak..gambar nie..hmm

Miss Za said...

my friend pown pernah terkena... marah sungguh dia..