dearsuperduperstar.blogspot.com sherlyanna-angiela.blogspot.com kauilhamkusakinah.blogspot.com najahmustapa.blogspot.com dakwahmahabbah.blogspot.com aderakukeysah.blogspot.com wawarosli.blogspot.com miszfarahanis.blogspot.com nazirahnyerr.blogspot.com superdreamland.blogspot.com

Nuffnang

Tuesday 12 February 2013

Fake Lagi!!

Assalamualaikum..

mizz e lah sangatkan...

Hello reader....heheheheh dah lama aku tak update entrykan....Ingat lagi tak yang aku cerita fake dekat fb tu? dua hari lepas tu ada member aku msg..dia tanya aku ada tagged tak? yee memang aku ada tagged tapi dah berzaman tak bukak and dalam tagged tu pun ada 1 gambar je.

Aku pun cakap kat member aku gambar pakai baju warna pink kan?? then kawan aku cakap bukan baju kurung warna purple..Ha pe lagi terus bukak tagged malam-malam buta mencari gelaran mizz E.Sekali tengok choiiiiiiii abih gambar aku dia curi...Lebih kurang 10 keping gambar aku dia ambil.Erkkk marahnya tuhan je lah yang tau..

Kenapa dia curi gambar aku?? oooo mesti sebab muka dia cam ni
 





or




macam ni



Rupa-rupanya akaun tu dah lama di buat since 2011 yang ada pun gambar lama yang aku dah buang kat fb tu.Tapi aku tau orang tu kawan fb aku sebabnya aku just share gambar-gambar tu kat fb. Tak tau pe niat dia nak memfamouskan aku ke,saja-saja,atau pun saja nak memburukan aku.Dekat fb aku sound direct je siap dengan profile fake dia tu.Esok aku bukak akaun tu dah pun didelete..... korang nampak tak kat situ?? memang dia kawan fb aku..Tapi pe pun alhamdulillah sebab dia dah delete akaun tu..





mamat ni tak delete-delete lagi gambar aku..Walaupun ko tukar nama aku still boleh cari ko lah de..



10 comments:

admin Dan For Blogg said...

wahh.. Blogger Malaysia. Nice Post.

Salam dari Blogger Indonesia :)

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

ain cantik sgt tu yg bnyk fake tu.. sabo je la

Daydeng Ayyad said...

Dia jeles tengok u laa tuu . . dia x pemez macam u , tu laa dia bajet u sikit . hehehehe . .

nurulazieyan said...

femesnye smpi ade org nk fake2 kn acc..ermm...dunia2...

Lina said...

bahaya tu,, entah2 ape die buat status orang boleh salah pham..

Hajar Shikin said...

nsib baik dia x wat apa2 kt fake acc tu kn~klu dia wt jht x ke naya akak =)

✿INA AINAA✿ said...

Menyampah betul org yg suka ambil gambar kita ni... geram betul, tapi nilah salah satu risiko blogger kena hadapi.. sebab tu ena buat gambar blog ena tak boleh di klik

Unknown said...

Hey, nice and simple blog you have :)
feel free to visit mine
http://klmnopqurratuaini.blogspot.com/

Izzat Eshak said...

bahaya nih

Unknown said...

Ade plak curi gambar org jadikan pic profile.....ni mst jenis yg x confiden dgn wajah kurniaan Tuhan....