dearsuperduperstar.blogspot.com sherlyanna-angiela.blogspot.com kauilhamkusakinah.blogspot.com najahmustapa.blogspot.com dakwahmahabbah.blogspot.com aderakukeysah.blogspot.com wawarosli.blogspot.com miszfarahanis.blogspot.com nazirahnyerr.blogspot.com superdreamland.blogspot.com

Nuffnang

Monday, 24 September 2012

Terlebih minyak hitam dan air????

Haa orang perempuan kena tahu ni!! nanti jadi macam kawan aku dengan aku, tersadai bawah sinaran matahari hahahah. Al kisahnya kawan aku ni gi tambah minyak hitam dan jugak air!! aku ingatkan dia tau, rupa-rupanya tak tau hahaha kan dah cari penyakit!!. Lepas je isi kita orang pun gerak nak pergi ke destinasi yang nak dituju, tiba-tiba :


 asap kereta jadi macam dalam gambar ni (macam nak sembur nyamuk)

Kawan aku dah panik, aku laginya lah kan.Kita orang pusing balik kat shell, then tersadai lah kereta kat sana. Rupa-rupanya kawan aku ni terlebih letak minyak hitam dan jugak air, dia letak time enjin tengah panas pulak tu!!! ayoooo










Last-last kereta ni masuk bengkel! buang minyak hitam dah jugak air yang terlebih letak tu, nasib baik kena RM20.00 je.Tut tut dari pagi siap, last-last tengah hari baru gerak.Dengan laparnya bayangkan lah.





So kesimpulannya :
*Jangan letak minyak hitam dan jugak air sampai penuh.
*Also masa enjin kereta tengah panas 

1 comment: