dearsuperduperstar.blogspot.com sherlyanna-angiela.blogspot.com kauilhamkusakinah.blogspot.com najahmustapa.blogspot.com dakwahmahabbah.blogspot.com aderakukeysah.blogspot.com wawarosli.blogspot.com miszfarahanis.blogspot.com nazirahnyerr.blogspot.com superdreamland.blogspot.com

Nuffnang

Sunday 14 October 2012

Jom join "Segmen Gulai Tempoyak Ikan Patin"



Disebabkan aku ni masih baru dalam bidang ni, so banyak benda aku nak kena belajar.Kalau orang tanya segmen pun aku tak tau.Hari ni nak join segmen Blog Gulai Tempoyak Ikan Patin huhuhu ni first time aku join.

Syarat-syarat nak join :
1. Sediakan satu banner ciptaan sendiri bersaiz 400x150(tak kisah nak buat macam mana)
2. buat satu entry ringkas pasal segmen ni.
3. dalam link korang tu sedia kan sekali link ni (singgah sini)
4. tinggalkan link entry korang kat ruang komen .

Senang kan??? mari ramai-ramai kite join segmen ni.

ni banner saya :)

6 comments:

EPIK said...

selamat bersegmen :)

Potrait Manusia Menggunakan Jari

A said...

Gulai tempoyak?? sy xmakan durian la... :(

Unknown said...

ape kaitan dengn durian pulak hahahah

Unknown said...

hehehehe goreng pon sodap

Unknown said...

from same segment too :D
nice blog ain!

PCL said...

salam...mulanyanakcari gulai tempoyak, tp dh xder join terus.

http://www.pakciklie.com/2013/03/jom-join-segmen-gulai-tempoyak-ikan.html