dearsuperduperstar.blogspot.com sherlyanna-angiela.blogspot.com kauilhamkusakinah.blogspot.com najahmustapa.blogspot.com dakwahmahabbah.blogspot.com aderakukeysah.blogspot.com wawarosli.blogspot.com miszfarahanis.blogspot.com nazirahnyerr.blogspot.com superdreamland.blogspot.com

Nuffnang

Thursday, 11 October 2012

Ros Biru

Perempuan mana yang tak suka bunga?lagi-lagi bunga ros mestilah suka.Kalau orang bagi lagi lah suka kan.Masa aku blogwalking aku tertarik dengan satu post ni pasal maksud disebalik bunga ros.Aku memang suka ros warna biru entah tak tahu lah kenapa mungkin sebab susah nak dapat kot and warna dia yang menarik.
Tapi maksud di sebalik bunga ros biru ni


 "mustahil dan tidak dapat disempurnakan"
or
"melambangkan misteri"


Memang tersirat sungguh maksudnya itu, tapi itu sekadar maksud kalau hati dah berkenan nak buat macam manakan.


6 comments:

piko ija said...

nk ros x??hehe

EPIK said...

xpernah lg tgk ros biru seumur hidop ni...

Layang-Layang Ikan Paus Di Australia

asraf.com said...

sempunakan harimu

asraf.com said...

hhehehe

Iha Zaliza said...

Terbaik! *idea menulis datang dah* thanks fren.. :)

nurul ain said...

huhuhu welcome dear