dearsuperduperstar.blogspot.com sherlyanna-angiela.blogspot.com kauilhamkusakinah.blogspot.com najahmustapa.blogspot.com dakwahmahabbah.blogspot.com aderakukeysah.blogspot.com wawarosli.blogspot.com miszfarahanis.blogspot.com nazirahnyerr.blogspot.com superdreamland.blogspot.com

Nuffnang

Tuesday, 5 March 2013

Apa Budak Perempuan Ni Tengah Buat??

Assalamualaikum.....




 Apa khabar semua??? hehehe dah lama sangat tak online..
mintak maaf sangat-sangat..


 Hahahaha aku nak tunjuk korang satu gambar... 



nak tengok tak?????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tadaaaaa........





eeeeee...... sape pernah cube buat macam ni???
 mesti korang pernah cuba buat macam ni kan masa kecik...ayakkkk!!!!
hahahahhahahahaha....





oppppsssss

just gurau-gurau je.....
JANGAN MARAH!!



thanks for reading...

11 comments:

Mieft Aenzeish said...

hahaha

ape nihhhh :)

nice kidding :D

♥ CIKZEK ♥ said...

alololo comel :D

sabella mohamad said...

hahaha lawakk . gambar sape tu kak ? memang percubaab berani mati betul snap gambar cantu XD

Nurul Ain said...

tak tahu lah gambar sape.. hehehhe

Miss Baiyah said...

haha..lawak gambar tu..:)

Lina md. munir said...

Nurul Ainn !!!!....Sabar ajalah.

Aireyn Ashra ツ said...

lawakk . hihi gmbr akak erk ? hihi *gurau je*

Lyeen De Syifa said...

aikk..?erkkk...hahahahha

NARDtheNERD said...

ehehe.
penah je try. :P

Cik Tanpa Nama said...

HAHAHA ingatkan apa td....pandai bergurau ye

Dianaa said...

eee, pengotor! haha. gambo sape lah ni ek
FD tak pernah try. tengok budak masa tadika dulu buat ada lah. tak senonoh je