dearsuperduperstar.blogspot.com sherlyanna-angiela.blogspot.com kauilhamkusakinah.blogspot.com najahmustapa.blogspot.com dakwahmahabbah.blogspot.com aderakukeysah.blogspot.com wawarosli.blogspot.com miszfarahanis.blogspot.com nazirahnyerr.blogspot.com superdreamland.blogspot.com

Nuffnang

Monday 1 October 2012

Sedap ke 100% Pure Marine Collagen ni??

Okey hari ni aku nak cerita sikit pasal collagen yang aku baru beli ni.Korang pernah dengar tak 100% pure marine collagen? pernah kan orang kata bagus sampai masuk nona gitu.Collagen ni adalah tumbuhan marine yang kaya dengan collagen pokok kata memang 100% collagen asli sebab tu kena masak sendiri :) Kebetulan hari tu collagen ni ada promosi aku pun saja je lah nak mengatai try new produk ni..

 tadaaaaa

ni lah dia

Mula-mula collagen ni kena rendah semalam dulu then baru lah kita masak dia.Agak leceh jugak lah nak masak collagen ni.Tapi kalau sebab nak cantik sanggup kot.hahah. 

Antara kebaikan collagen ni dapat :
- mencantikkan kulit
- melicinkan kulit
- memulihara sel-sel kulit mati
- meningkatkan fungsi stomatch
- mencegah anemia
- anti-bakteria,pemecatan toksin

Tu antara kebaikannya lah ada banyak lagi kebaikan dia korang boleh cari kat internet.Lepas je masak collagen tu masukan dalam peti ais then dah boleh makan.Tapi sayangnya aku memang tak boleh nak makan collagen ni sebab baunya tersangat lah hangir!! oh loya tekak aku. Aku tak tau lah macam mana orang yang makan collagen ni boleh tahan mungkin dah biasa kot.Aku just guna hampas dia je untuk jadikan masker.So ada tak sape-sape yang try makan collagen ni boleh share.

ni yang belum masak


7 comments:

MéuzAngelo™ XXIII said...

wahh.. tak pasal2 produk ni dapat buat iklan free kat sini.. haha :p

Unknown said...

weeakkk tak boleh makan tak sedappp

zaimzero said...

ok i follow u-http://zaimzero.blogspot.com/2012/07/minuman-kolagen-el-marino-hot-hot-hot.html

Cik Nas :) said...

orang kta bancuh skli dgn kordial :D

Unknown said...

bleh tapi hampeh dia tak leh bt mask

dayteenlea said...

tutp je idung.hehe

sebab die dari fishbone.memg hanyir.ehihihi

nurul said...

ni rumpai laut le lea bukan kolagen guna fishbone tu =)

eh try campur sunquick. sedap mcm rasa puding oren. sampai kena kawal nafsu jgn mkn byk sgt.